- Sisseastumine
- Kõrgkoolis õppimine
- Rakenduskõrgharidus
- Kutseõpe
- Magistriõpe
- Õppimisest ja õppija toetamisest
- Lõpu- ja eksamitööde kaitsmised
- Üliõpilasesindus ja vaba aeg
- Ühiselamu
- Tule tudengi- või töövarjuks!
- Tule praktikale
- Teenused kogukonnale
- Koolitused
- Teadus ja arendustegevus
Digiajastu tehnoloogiate rakendamine õppepraktikal
Toimumiskuupäev: 17. dets 2019
Korraldaja: Tartu Tervishoiu Kõrgkool
Sihtgrupp: koostööpartnerid, kes juhendavad Tartu Tervishoiu Kõrgkooli üliõpilaste õppepraktikat
Maht: 16 akadeemilist tundi
Toimumiskoht: Tartu Tervishoiu Kõrgkool
Kohti: Registreerumine on lõppenud!
Rahastaja: Projekti toetab Euroopa Sotsiaalfond ja toetust vahendab InnoveDigiajastu tehnoloogiate rakendamine õppepraktikal
Tartu Tervishoiu Kõrgkool korraldab oma koostööpartneritele, kes juhendavad Tartu Tervishoiu Kõrgkooli üliõpilaste õppepraktikat (õed, ämmaemandad, füsioterapeudid, tervisekaitse spetsialistid, radioloogiatehnikud, bioanalüütikud) praktikajuhendajate koolituse "digiajastu tehnoloogiate rakendamine õppepraktikal"
Projekti toetab Euroopa Sotsiaalfond ja toetust vahendab Innove.
Õppekavarühm: ISCED 0611 Arvutikasutus
Eesmärk
Koolituse eesmärk on luua õppijale võimalused teadmiste, oskuste ja hoiakute kujunemiseks, et toetada praktika juhendamise ja hindamise protsessis digiajastu tehnoloogiliste võimaluste rakendamist.
Teemad
Auditoorse töö teemad (5 akadeemilist tundi)
Andmekaitse mõju juhendamise ja hindamise kontekstis.
Erinevad kaasaegsed tehnoloogilised võimalused juhendamise ja hindamise protsessis.Praktilise töö teemad ja lühikirjeldus (4 akadeemilist tundi)
Elektrooniline õppepraktika dokumentatsioon ja dokumentide leidmine.
E-keskkonnas (Moodle, Skype, konverentsikõne, Padlet, Google Docs jt) kasutajakonto loomine ja keskkonna kasutamine juhendamise ja hindamise protsessis lähtudes üldistest kasutamise põhimõtetest arvestades andmekaitsest tulenevaid piiranguid.Iseseisva töö teemad ja lühikirjeldus (7 akadeemilist tundi)
Ühe praktikandi juhendamise ja hindamise juhtumianalüüs digikeskkonnas.
Õpiväljundid
koolituse läbinu:lähtub juhendamise- ja hindamise protsessi kujundamisel kaasaegsetest õpikeskkonda mõjutavatest teguritest;
kasutab kaasaegseid digiajastu erinevaid tehnoloogilisi võimalusi juhendamise ja hindamise protsessis;
tagab kliendi turvalisuse juhendamise ja hindamise protsessis järgides andmekaitse ja konfidentsiaalsuse kutseala käitumise häid tavasid.Koolitaja
Ave Kõrve-Noorkõiv, RM, MA sotsiaalteadustes, Tartu Tervishoiu Kõrgkooli õenduse- ämmaemanduse osakonna lektor. Moodle veebipõhise praktikakeskkonna looja (Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli näitel).
Nõuded õpingute lõpetamiseks. Hindamismeetodit ja - kriteeriumid:
Osalemine auditoorses ja praktilises õppetöös. Hindamismeetodiks on juhtumianalüüs. Kasutatakse mitteeristavat hindamist, lävendikriteeriumiks on juhtumianalüüsi sisuline õigsus ja kaasaegsete digilahenduste asjakohane kasutamine. Kui õpiväljundid on saavutatud, väljastatakse tunnistus, kui õpiväljundeid ei saavutata, väljastatakse tõend.
Registreerimine
Registreerimisel palun panna linnuke väite ette, et soovite arvet. Koolitus on tasuta ja arvet teile ei saadeta, aga see on vajalik registreerimise kinnitamiseks.Peale registreerimist tuleb teile meili peale kinnituskiri registreerumise kohta. Küsimuste korral helistage või kirjutage: merliskarjakannaste(at)nooruse.ee või 7370209.
Lektor
Ave Kõrve-Noorkõiv
Kontakt
Merlis Karja-Kännaste
täienduskoolituse spetsialist737 0209
merliskarjakannaste(at)nooruse.ee - Kõrgkoolis õppimine